موشن گرافیک پنج اصل حیاتی در بورس

موشن گرافیک پنج اصل حیاتی در بورس

جداکننده

موشن گرافیک ۵ اصل حیاتی در بورس
به سفارش: برنامه‌ی نوسان، شبکه‌ی ۵ صدا و سیما
تهیه کننده: اینفوگرام
مجری پروژه: استودیو مورف
سال تولید: ۱۳۹۹

متن موشن گرافیک پنج اصل حیاتی در بورس

۱٫ یکی از اصول حیاتی معامله در بازار بورس اینه که اول از همه بتونیم جو حاکم بر بازار رو شناسایی کنیم. یعنی تشخیص بدیم که غالب بازار بر روی کدوم سهم ها یا گروه ها توافق دارن. این کار کمک می‌کنه که بتونیم مطابق با روند بازار حرکت کنیم.
۲٫ سهم‌های پربازده رو شناسایی و بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.
۳٫ برای این‌که بتونیم در بورس معامله‌گر موفقی بشیم باید قدرت مانیتورینگ بالایی داشته باشیم. یعنی مدام کل نمادهای بازار رو رصد کنیم. این‌طوری می‌تونیم سهم‌هایی که مثل الماس ارزشمند هستند رو شناسایی کنیم.
۴٫ مهم اینه که در خرید و فروش سهام در بورس، باید آرامش داشته باشیم. و درگیر اتفاقات روزانه‌ی بازار نشیم. چون موفقیت در معامله‌گری با آرامش رابطه‌ا‌ی مستقیم داره.
۵٫ اگه تازه وارد هستیم و تجربه‌ی کمی داریم بهتره به جای نوسان‌گیری از بازار، سهام‌داری کنیم. و با نگاه بلند مدت سهام رو خریداری و نگه‌داری کنیم.

 

به سفارش: برنامه‌ی نوسان، شبکه‌ی ۵ صدا و سیما

 

درباره‌ی برنامه نوسان:

برنامه «نوسان» در قالب یک مجله تلویزیونی با هدف آموزش، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به مخاطب در حوزه بورس از شبکه تهران پخش می‌شود.

رویا جدیدی _ تهیه کننده برنامه تلویزیونی «نوسان» _ درباره این برنامه توضیح داد: آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی سه ضلع مثلثی هستند که هر زاویه آن نگاه‌ها را به سمت و سوی یک رویداد منحصربفرد تلویزیونی سوق می دهد.

جدیدی در ادامه هدایت هوشمند جریان بازار به دور از سوگیری های شخصی و سازمانی و جلوگیری از ورود ناواردان در دام‌های شیادان و سوءاستفاده کنندگان تحت عنوان سیگنال دهی  را از مهم ترین دغدغه های اتاق فکر این برنامه برشمرد و افزود: تلاش ما حضوری آگاهانه و مدیریتی هدفمند در عرصه سرمایه‌گذاری و ریسک بوده و جامعه هدف ما همه افرادی هستند که کدبورسی دریافت کرده یا می کنند.

او در ادامه به بخش‌های مختلف برنامه اشاره کرد و افزود: تنوع موضوعی و پرداختن از زوایای متنوع به همه مفاهیم و عرصه های دخیل در بازار سرمایه سبب شد در قالب یک مجله و با بیانی سلیس از دل خانواده به تماشای این رخداد بنشینیم، بهره گیری از همه پتانسیلهای رسانه و ایجاد جذابیتهای بصری در جهت جذب حداکثری مخاطب از اهداف اتاق فکر این مجموعه بوده که با تعبیه بخش‌های اینفوگراف، کلاس درس، گزارش مردمی و گفت و گوی ویژه عملی شد.

«نوسان» به تهیه کنندگی رویا جدیدی، کارگردانی سعید نقیبی و اجرای علی پاکزاد جمعه ها راس ساعت ۲۰ از شبکه ۵ سیما پخش می شود.

  • دسته بندی : موشن‌گرافیک
  • تاریخ : 16 دی 1399
بازگشت به صفحه نمونه کارها