مطالعه‌ی بخش اول مقاله : درآمد و بازار کار موشن گرافیک (بخش اول)

درآمد موشن گرافیک (بخش دوم)

چگونه موشن‌گرافیک کسب و کار شما را رشد می‌دهد؟

امروزه روش‌های زیادی برای انتقال پیام به مخاطب وجود دارد که موشن گرافیک یکی از مؤثرترین آن‌ها است. کسب و کار‌های زیادی از موشن گرافیک برای جلب‌توجه مخاطبان و مشتری‌های خود استفاده می‌کنند. فناوری‌های جدید شیوه استفاده از رسانه و انتقال اطلاعات را تغییر داده‌اند. افراد با یک کلیک اطلاعاتی که نیاز دارند را به‌صورت آنلاین دریافت می‌کنند و کسب و کارها با استفاده از اینترنت به‌راحتی و به‌سرعت برند خود را معرفی می‌کنند. البته آن‌ها از روش‌های دیگر تبلیغات نیز استفاده می‌کنند.
تبلیغ در رادیو، روزنامه و تلویزیون هم بسیار مؤثر است، به‌ویژه اگر این روش‌ها همراه با رسانه‌های دیگر استفاده شود. بعضی کسب‌وکارها آدرس وب‌سایت خود را روی تبلیغات چاپی قرار می‌دهند و استفاده از ویدئو نیز برای تبلیغات بسیار مؤثر است.

درآمد موشن گرافیکموشن‌گرافیک چه اثری دارد؟

در موشن گرافیک از صدا هم استفاده می‌شود تا اثر آن افزایش پیدا کند. موسیقی و نریشن دو مدل صدای مؤثر در جذابیت موشن گرافیک هستند. از موشن گرافیک‌ها در پلتفرم‌های مختلف و به دو صورت آفلاین و آنلاین استفاده می‌شود.

درآمد موشن گرافیک موشن گرافیک (بخش دوم)

موشن‌گرافیک چه ارزش افزوده‌ای برای کسب‌وکارها ایجاد می‌کند؟

ـ افزایش جلب‌توجه در تبلیغات
ـ افزایش جذب مخاطبان
ـ حجم کم‌تر نسبت به ویدئوها و افزایش سرعت لود صفحه‌ها
ـ قابلیت بالابردن خلاقیت در تولید آن‌ها

چرا باید از موشن گرافیک استفاده کنید؟

اگر به تعداد افرادی فکر کنید که در سایت‌هایی مانند یوتیوب و آپارات آنلاین هستند و انواع ویدئو با موضوعات مختلف را تماشا می‌کنند، به ضرورت استفاده از موشن گرافیک برای معرفی کسب و کار خود پی می‌برید. شما نباید این بازار بالقوه را به‌راحتی از دست بدهید. اگر نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم.

این مطلب را هم مطالعه کنید:  همه چیز درباره‌ی موشن‌گرافیک

درآمد موشن گرافیک (بخش دوم)

درآمد موشن گرافیکآینده پژوهی در بازاریابی با موشن‌گرافیک

تولیدکننده‌گان محتوا و مصرف‌کنندگان آن، هر دو علایق متفاوت و متغیری دارند. شیوه‌های تولید محتوا در فضای اینترنت نسبت به هر جای دیگر سریع‌تر تغییر می‌کند. بااین‌حال، محبوبیت موشن گرافیک در حال افزایش است.
محتوای ویدیویی از همیشه محبوب‌تر شده و موشن گرافیک در این تحول سهم زیادی داشته است. براساس تحقیقات Invodo، کاربران اینترنت به‌طور متوسط نزدیک به ۱۹ ساعت در ماه را برای تماشای ویدیوهای اینترنتی وقت صرف می‌کنند.
موشن گرافیک‌ها کوتاه هستند، پیام خود را به‌سادگی و مؤثر منتقل می‌کنند و به‌جز دیده شدن، درخواست دیگری از بیننده ندارند. در واقع موشن گرافیک همه‌ی آن چیزی است که بازاریابی محتوا به آن نیاز دارد.

درآمد موشن گرافیک (بخش دوم)

موشن‌گرافیک فراتر از یک ارائه دهنده‌ی اطلاعات

موشن گرافیک یک سرگرمی کوتاه و ساده است که نه‌تنها اطلاعات ارائه می‌دهد، بلکه داستان هم روایت می‌کند. محتوایی که مهیج و قابل اشتراک باشد، به‌راحتی دهان‌به‌دهان خواهد شد و این یعنی اگر موشن گرافیک خوب ساخته شده باشد، به‌راحتی به بخشی از زندگی روزمره تبدیل خواهد شد.
بااین‌حال، موشن گرافیک تنها راه‌حل بازاریابی نیست. موشن گرافیک‌ها ابزار بسیار قدرتمندی هستند اما تنها راهکار نیستند. درواقع جمله‌ی مشهور این روزهای گوگل یعنی «محتوا پادشاه است» را می‌توان به شعار «محتوا یک قلمرو است» تغییر داد.

درآمد موشن گرافیک (بخش دوم)

وقتی درباره‌ی بازاریابی محتوا صحبت می‌کنیم، متوجه می‌شویم که نسبت به گذشته فرصت‌ها وانتخاب‌های بسیار بیشتری به وجود آمده است. هیچ‌کس نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند، اما با استفاده از موشن گرافیک می‌توانیم به بهترین شکل از این فرصت‌ها بهره ببریم.

این مطلب را هم مطالعه کنید:  14 نکته در افزایش سرعت رندر در افتر افکت

بازار کار موشن گرافیک